Home Blog Aan het woord: Hannah Wilkers

Aan het woord: Hannah Wilkers

De eerste maand op je nieuwe werk is altijd even wennen. Je ontmoet nieuwe collega’s, leert veel nieuwe dingen en doet je best om de leukste grap aan de lunchtafel te maken. Maar hoe is het om te beginnen als nieuwe ‘Pitter’? Wij vroegen het aan onze nieuwste collega Hannah Wilkers. Hannah is in februari 2018 bij ons begonnen als Assistant Service & Support Specialist. Hannah vertelt graag hoe zij bij ons terecht is gekomen, wat haar hobby’s zijn en tenslotte hoe zij terugkijkt op haar eerste maand als medewerker van Payingit.

 

 

Waar houd jij je mee bezig als Service & Support Assistant?

Vooral met plaatsingen van nieuwe relaties en flexkrachten. Naast het afronden van plaatsingen ben ik verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen. Het belangrijkste van mijn werk is het verlonen van onze flexkrachten. Ook verzoeken zoals het uitbetalen van vakantiegeld of -uren behandel ik. Tenslotte verwerk ik het ziekteverzuim van flexkrachten.

Wat heb je hiervoor allemaal voor werk gedaan?

Ik heb met veel plezier dansles gegeven, in een gezondheidswinkel gewerkt en ik heb een tijdje in Spanje gewerkt. In Spanje was ik actief als klantenservice medewerker bij een organisatie die enorme villa’s verhuurt aan vakantiegangers. Ik zorgde er dus voor dat mensen een onvergetelijke vakantie hadden .

Hoe ben je daarna bij ons terecht gekomen?

Mijn zus zit, net als een aantal collega’s van Payingit, bij een netwerkorganisatie voor ondernemers in de regio. Daar hoorde zij van een netwerkcontact over een openstaande vacature bij Payingit. Zij vertelde vervolgens meer over deze vacature aan mij en zodoende ben ik gaan solliciteren.

Wat doe je zoal in je vrije tijd?

Moeder zijn! Ik heb namelijk twee kinderen. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk tijd te besteden aan mijn vriendinnen, vrienden en motorrijden. Ik heb vrijwel altijd wat te doen.

Hoe verloopt jouw gemiddelde dag bij Payingit?

’s ochtends begin ik met een lekkere kop koffie. Daarna verwerk ik lopende inschrijvingen en nieuwe inschrijvingen, behandel ik tickets.Daarna beginnen meestal de telefonische vragen binnen te komen. ’s middags ga ik met mijn collega’s verder met het verlonen van flexkrachten.

Hoe kijk je terug op je eerste maand?

Ik heb veel gelachen en geleerd! De eerste maand was echt verrassend leuk. Ik heb echt veel energie gekregen van deze nieuwe fase in mijn leven. Ik was namelijk toe aan een nieuwe uitdaging en deze heb ik gevonden bij Payingit.

Heb je nog dromen die je wilt waarmaken?

Ik wil de héle wereld zien. Omdat mijn kinderen nu nog jong zijn gaan we de laatste tijd vooral naar Europese landen. Maar zodra mijn kinderen groter zijn, wil ik graag lange en verre reizen maken met mijn gezin.

Hoe ga jij ons helpen het klantvriendelijkste payrollbedrijf van Nederland te worden?

Door de beste service te verlenen en vooral een luisterend oor te zijn. Ik merk echt dat luisteren en het goed afhandelen van vragen belangrijk is voor onze relaties en flexkrachten. Door dit op een goede manier te doen weet ik zeker dat ik Payingit kan helpen met het worden van het klantvriendelijkste payrollbedrijf van Nederland.

We zetten je voor een dilemma: je hebt altijd vijf enthousiaste mariachi’s (Mexicaanse band) achter je aan lopen  – of – je moet écht iedereen die je passeert een high five geven

Ik geef iedereen een high five. Als ik de hele tijd Mexicaanse muziek achter mij hoor, gaat het denk ik op een gegeven moment toch een beetje vervelen. Daarnaast word iedereen altijd vrolijk van high fives, dus waarom niet!?

Tenslotte: hoe zou jij iemand overtuigen om bij Payingit te komen werken?

Payingit wil het klantvriendelijkste payrollbedrijf van Nederland worden. Om dat te kunnen realiseren, moet je denk ik bij jezelf beginnen. Doordat er intern zo een leuke en goede sfeer is, moet dit zeker goed komen. Iedereen gaat goed met elkaar om en er hangt een positieve sfeer. Door dit te benadrukken zou ik iemand overtuigen. Ohja, de etentjes zijn ook top!

Heb je een vraag?

Laat je gegevens achter en dan bel ik je binnen 1 dag terug!

020-2252510 Neem contact op Maak direct een afspraak