Aan het woord: Mary van den Dolder
De eerste maand op je nieuwe werk is altijd even wennen. Je ontmoet nieuwe collega’s, leert veel nieuwe dingen en doet je best om de leukste grap aan de lunchtafel te maken. Maar hoe is het om te beginnen als nieuwe ‘Pitter’? Wij vroegen het aan onze nieuwste collega Mary van den Dolder. Mary is in november 2018 bij ons gestart als Key Accountmanager. In deze blog vertelt zij hoe zij bij ons terecht is gekomen, wat haar hobby’s zijn en tenslotte hoe zij terugkijkt op zijn eerste maand als medewerkster van Payingit.
Mary, jij bent onze nieuwe Key Accountmanager. Waar houd jij je mee bezig in deze functie?
Waar ik mij voornamelijk op richt is het uitbreiden van Payingit’s relatiebestand met grotere bedrijven in de overheidssector en zakelijke dienstverlening. Ik onderhoud contact met personen in deze branche, en ga veel met bedrijven in gesprek over wat wij kunnen bieden.
Wat heb je hiervoor allemaal voor werk gedaan?
De afgelopen jaren heb ik gewerkt in de uitzend- en payrollbranche . Voordat ik in deze branche aan de slag ging, was ik storemanager van een groot Nederlands warenhuis. Via dit warenhuis ben ik vervolgens bij een uitzendbureau terechtgekomen.
Na verschillende managementrollen te hebben gehad, ben ik nu Key Accountmanager bij Payingit . Héél vroeger heb ik ook nog gewerkt in een kinderboerderij en in een dierenasiel.
Hoe ben je bij Payingit terecht gekomen?
Via Patricia! Bij een vorige werkgever waren wij namelijk teammaatjes. We hebben toen we daar weggingen altijd contact gehouden. Afgelopen zomer nam ze contact met mij op en vertelde ze dat Payingit op zoek was naar een ervaren Salesmedewerker. Ik ben daarna op gesprek gegaan en toen ging het eigenlijk heel snel. Nu zit ik hier!
Wat doe je allemaal in je vrije tijd?
Heel veel. Zo sport ik 2 keer in de week met een vriendin en ga ik graag de deur uit voor een lekker hapje en een drankje. Ook geniet ik ervan om zo nu en dan naar de sauna te gaan, of als ik een mooi tripje naar een stad in het buitenland maak.
Hoe verloopt je gemiddelde dag bij Payingit tot nu toe?
Ik kom binnen en pak een kopje koffie. Vervolgens loop ik naar mijn bureau en begin ik met mijn mail. Ik ben in de eerste weken vooral bezig geweest met het verzamelen van data en met het contact opnemen met bedrijven waar ik een klik mee heb.. Ik neem alle brochures en andere publicaties die we hebben door, en bekijk hoe onze processen nu staan en werken. Dus ik kijk naar welke info er nu is en wat ik nog graag wil toevoegen.
Hoe kijk je terug op de eerste weken?
De eerste weken waren vooral leuk en gezellig. Het is een jong, dynamisch en heel bereidwillig team. Wie ik ook aanspreek of een vraag stel is bereid om te helpen. Hierdoor merk ik dat er een fijne werksfeer is.
Heb je dromen die je nog wilt waarmaken?
Ja! Ik wil nog heel graag voor een lange periode een reis maken. Het liefst in Azië. Denk hierbij aan Indonesië, Vietnam en Thailand. Ik hoop dat dit er nog van komt.
Hoe ga jij Payingit helpen om het klantvriendelijkste payrollbedrijf van Nederland te worden?
Vanuit mijn rol is het vooral belangrijk om afspraken met klanten te maken en om ervoor te zorgen dat deze worden nagekomen. Ik ben dus verantwoordelijk voor een goede en transparante communicatie. Afspraken nakomen is iets wat ik sowieso erg belangrijk vind.
Tenslotte: hoe zou jij iemand overtuigen om bij Payingit te komen werken?
Nou, dat doe ik eigenlijk al een beetje. Iedereen vraagt aan mij hoe mijn nieuwe baan bevalt, en dan vertel ik over de drive en groeiambitie van het bedrijf. Ik vind dat er een mooie mix van personen is die allemaal door willen groeien. Dit gebeurt met veel enthousiasme. Daarbij vind ik het fijn dat aan iedereen een mening wordt gevraagd en dat deze ook wordt gerespecteerd.