Home Blog Aan het woord: Nicole van der Steen

Aan het woord: Nicole van der Steen

De eerste maand op je werk is altijd even wennen. Je ontmoet onbekende mensen, leert nieuwe dingen en doet je best de leukste grap aan de lunchtafel te maken. Hoe is het om te beginnen als nieuwe Pitter?

 

Nicole is gestart als Service & Support Specialist en vertelt je hoe ze hier terecht is gekomen, wat ze graag in haar vrije tijd doet en hoe ze terugkijkt op haar eerste maand.

Als Service & Support specialist ben je het eerste aanspreekpunt voor relaties, maar zorg je er bijvoorbeeld ook voor dat alle medewerkers netjes betaald krijgen. Een afwisselende functie dus. Waarom is deze functie jou op het lijf geschreven?

Omdat ik het heel leuk vind om mensen te woord te staan en te helpen. Ik heb een zorggerelateerde studie gevolgd waarbij ik altijd bezig was om voor en mét mensen te werken. Dat is in deze functie ook precies waar het om gaat. Servicegericht werken is mij dus op het lijf geschreven!

Je hebt net je diploma binnen van: Sociaal pedagogische hulpverlening. Iets heel anders. Wat heeft je er toe gezet om te solliciteren bij ons?

Ten eerste werd ik erg enthousiast van de vacaturestekst! Deze was zo leuk geschreven dat ik er meteen vrolijk van werd. De tekst deed mij vermoeden dat Payingit een jong maar professioneel bedrijf is dat starters een kans op de arbeidsmarkt biedt. Dit werd bevestigd tijdens mijn sollicitatiegesprek. Er hangt een goede sfeer op de werkvloer en de mensen werken hard. Wat ik ook fijn vind zijn de vast werktijden. Bij een baan in de zorgsector is dit echt uitzonderlijk. Dit zie ik als een groot voordeel van op kantoor werken.

Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat je van fotograferen houdt. Hoe is dit zo ontstaan?

Ik reis graag. Fotograferen is dé manier om deze herinneringen vast te leggen. Eerst deed ik dit met mijn telefoon, maar later besloot ik om een goede fotocamera aan te schaffen. Zo heb ik mijn hobby uitgebreid en kan ik kwalitatieve foto’s maken.

Heb je naast fotograferen nog andere hobby’s?

Ja, natuurlijk! Ik houd van shoppen en van lekker eten. Ik onderneem graag gezellige dingen met familie of vrienden. Een dagje weg of een strandwandeling maken.  Daarnaast ben ik graag actief bezig. In de buitenlucht zijn vind ik fijn, zeker als ik de hele dag op kantoor heb gezeten. Maar van een avondje bankhangen met Netflix aan, geniet ik net zo goed.

Hoe ziet een ‘’doorsnee dag’’ er voor jou uit?

Bij binnenkomst start ik mijn computer op en kijk ik of ik nieuwe medewerkers kan inschrijven in ons systeem. Hierna check in mijn mail. Wij werken met een ticketsysteem. Een ticket is een vraag of taak van flexwerkers of inleners die ik moet beantwoorden of uitvoeren. Dit zijn vooral taken waarbij ik veel telefonisch contact heb met relaties.

Hoe kijk je terug op je eerste maand?

Met heel veel plezier! Het was wel even omschakelen, van het studentenleven naar een fulltime job, maar het went snel. Ik heb al veel geleerd en merk dat het werk mij steeds beter af gaat. Ik ben erg leergierig en vind het tof om te zien dat ik steeds meer zelfstandig kan doen!

Je komt uit Den Haag, wat is de reden dat je helemaal naar Amsterdam komt?

Mijn vriendenkring bestaat uit mensen uit Hoofddorp, Amsterdam en Haarlem. Allemaal hier uit te buurt dus. Mijn toekomstplan is om uiteindelijk in Amsterdam te gaan wonen. Amsterdam vind ik een geweldige stad. De mensen spreken mij aan, het is er gezellig en echt nooit saai! Ook heb je overal leuke eettentjes en cafétjes, hier zie ik mezelf wel zitten op een warme zomeravond!

Is er iets waar je al lang over droomt? En waarom heb je dit nog niet gedaan?

Een reis van 3 maanden of langer maken. Dit heb ik nog even op een laag pitje gezet. Ik wil namelijk eerst graag op mezelf wonen en dat gaat voor nu even voor.

Als je in een glazen bol kan kijken naar de toekomst, wat wil je dan als eerst zien?

Hoe mijn leven er later uitziet. Welke mensen heb ik nog om mij heen? Wat heb ik bereikt en op welke manier? Het lijkt mij interessant om een kijkje in de toekomst te nemen, maar ik leef liever in het hier en nu. Ik geniet juist van wat er nu allemaal gebeurt!

Wij streven ernaar om het klantvriendelijkste payrollbedrijf van Nederland te worden. Hoe ga jij ons hierbij helpen?

Vooral door in kaart te brengen wat de meest gestelde vragen van flexwerkers en inleners zijn. Hier wil ik graag een oplossing voor bedenken. Hoe zorgen wij ervoor dat zij deze informatie al van tevoren krijgen?

 

Daarnaast probeer ik vragen altijd zo goed mogelijk te beantwoorden en een luisterend oor te bieden. Ik merk dat dit erg gewaardeerd wordt!

We zetten je voor een dilemma: Je moet rollen over elk zebrapad dat je ziet – of – je praat altijd over jezelf in de derde persoon.

Aangezien ik graag sportief bezig ben, ga ik voor het koprollen over het zebrapad! Over mezelf praten in derde persoon kan heel ongemakkelijk worden!

Vacatures Payingit

Payingit groeit hard. Daarom zijn wij regelmatig opzoek naar nieuwe collega’s! Wil je net als Nicole ook in een gezellig en jong team werken? Bekijk dan hier de openstaande vacatures!

Heb je een vraag?

Laat je gegevens achter en dan bel ik je binnen 1 dag terug!

020-2252510 Neem contact op Maak direct een afspraak