Verkeerde facturen
Als backoffice partij voor arbeidsbemiddelaars zijn wij bij Payingit dagelijks bezig met het verwerken van urenregistraties en facturen. Wij weten als geen ander dat deze administratieve processen foutloos dienen te verlopen, omdat een verkeerde factuur niet alleen vervelend is voor de klant, maar ook tot onnodige kosten en tijdsverlies kan leiden. In deze blog leggen wij uit hoe Payingit ervoor zorgt dat er bij ons geen verkeerde facturen de deur uit gaan.
Controle vooraf
Door gebruik te maken van ons online portal kun je de urenregistraties altijd inzien en eventuele fouten signaleren. Zo lang je dit doet voordat je de uren accordeert, is de kans op fouten klein. Op deze manier kunnen wij er samen met jou voor zorgen dat er geen verkeerde uren op de facturen komen te staan.
Automatisering van processen
Eén van onze meest efficiënte manieren waarop wij de kans op fouten minimaliseren, is door zoveel mogelijk administratieve processen te automatiseren. Hierdoor wordt de kans op menselijke fouten verkleind. De gewerkte uren van uitzendkrachten worden automatisch verwerkt en doorgestuurd. Hier hebben wij voor gekozen omdat de kans op fouten bij het overtypen van de gegevens dan verleden tijd is. Facturen worden automatisch gegenereerd op basis van de gewerkte uren en tarieven, waardoor er geen handmatige berekeningen nodig zijn die tot vervelende fouten kunnen leiden.
Het 4-eye principe
Ons team werkt met het 4-eye principe. Dit houdt in dat elke factuur die de deur uitgaat, gecontroleerd wordt door een tweede persoon. Op deze manier worden eventuele fouten op tijd opgemerkt en gecorrigeerd. Door deze extra controle voorkomen wij dat er verkeerde facturen worden verstuurd. Dit vinden wij belangrijk aangezien wij de kwaliteit van onze dienstverlening willen waarborgen.
Waarom wil je met Payingit samenwerken?
Payingit is dé backoffice partij voor arbeidsbemiddelaars en zorgt ervoor dat alle administratieve processen foutloos verlopen. Dit doen wij door onze klanten de mogelijkheid te bieden om de uren vooraf te controleren, zoveel mogelijk processen te automatiseren en het 4-eye principe toe te passen. Op deze manier kunnen wij samen de kwaliteit van onze dienstverlening hoog houden. Samen zorgen wij ervoor dat er geen verkeerde facturen verstuurd worden. Ben je benieuwd naar wat wij nog meer voor je kunnen betekenen? Neem dan gerust contact met ons op!